Op mijn elfde codeerde ik mijn eerste webshop. Je kon er betalen met PayPal. Ik verkocht er zelfgekleide armbandjes.

Niemand heeft ooit wat gekocht.

Ik bleef me maar afvragen waarom. Waarom kocht er niemand wat? Die vraag stel ik nu nog steeds: waarom werken sommige dingen online wel en sommige niet? Wat zijn de patronen?

Mijn CV in het kort 🤓:

  • Internationale klanten bij Speero Agency zoals, AdoreBeauty (Australië, 1,5 miljoen bezoekers) en Semrush;
  • 2,5 jaar bij NU.nl als hoofd experimenteren, lead CRO-specialist.
    (8 miljoen bezoekers, web en app, client- en serverside);
  • Een paar maanden bij Fashionchick voordat ik intern doorgroeide naar NU.nl;
  • 3,5 jaar bij KPN
    (verschillende shops).

Waarvan je me kunt kennen:

  • Sprak als keynote speaker over The Subtle CRO Art of Not Giving A F*CK op Conversion Hotel.
  • Sprak op Emerce Conversion over Het effect van langlopende serverside testen en gedragsverandering op websites
  • Was te gast in de podcast van DPG Data& (beluister in Spotify)
  • Werk al meer dan vijf jaar met grote (internationale) websites en hun teams.
  • Zette bij NU.nl 100+ testen per jaar live, en praatte hier vaak over. Bijvoorbeeld toen corona begon bij DiDo.
  • Volledige agenda met aankomende events hier

Mag ik jouw website hierna verbeteren?

Vaak werk ik samen met UX-designers, Product Owners, Content Managers, Data Analisten en Developers voor het beste resultaat.

Wat je verder van mij moet weten als persoon…

.. is dat ik derde van Nederland ben geweest in karate. Die topsportmentaliteit zet ik ook in in mijn werk. Verder kun je me kennen als schrijver. Ik verscheen met mijn boeken in landelijke media zoals AD, tijdschrift Flow en op de radio NPO1 en heb tegenwoordig zelfs een eigen Wikipedia-pagina.


✅ Of volg me op Linkedin om op de hoogte te blijven.