Ga naar inhoud

Freelance CRO-specialist

🥇 500+ tests 🌐 Worldwide 🚀 Data & psychologie

  • 🌐 English
  • CRO-specialist
    • Over CRO-specialist
    • Agenda
    • In de media
    • Spreker
  • CRO Checklist 🚀
  • Blog
  • Contact
0
brainstorm cro ideeen

Je brainstorm twee keer zo efficiënt maken door te itereren op elkaars ideeën

Een brainstorm twee keer zo efficiënt maken? Bij een brainstorm voor NU.nl gebruikte ik onderstaande methode. Alles wat je nodig hebt is een Miro-board, een …

Lees meer...
maturity in cro bedrijf centre of excellence conversie

Drie elementen die leiden tot groei en volwassenheid (maturity) in CRO.

In de afbeelding zie je hoe NU.nl zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld. Inmiddels wordt er gebouwd aan een Centre-of-Excellence en zijn er meerdere developmentstromen …

Lees meer...
de fases van A/B-test welke stappen cro conversie conversie ratio optimalisatie

De negen levens van een A/B-test

Een A/B-test heeft negen levens. Negen levensfases, beter gezegd. Deze fases beschrijven in totaal het hele CRO-proces van het begin van een test tot het …

Lees meer...
Gedrag hond CRO conversie

Wat ik van mijn hond leerde over gedrag dat ik nu toepas voor CRO

Een gewoonte aanleren is lastig. Het opvoeden van een hond geeft heel goed weer hoe een gewoonte wordt opgebouwd: Trigger: zeg ‘zit’. Routine: hond gaat …

Lees meer...
A/B-test, A/B-testen, CRO, CRO-specialist, conversie, conversie ratio optimalisatie, livegaan, qa

Twee manieren om een A/B-test te ‘testen’ of QA’en voordat deze livegaat

Een A/B-test kan bugs of fouten bevatten die je website of test verstoren. Daarom is het belangrijk om in je proces altijd een check-fase te …

Lees meer...
wie bepaald wat goed is voor conversie, data-driven, data gedreven, data, cro, cro-specialist

Ooit werkte ik bij een bureau waar designers bepaalden wat goed was voor conversie…

Het was mijn eerste baan bij een internetbureau. Het bureau hielp bedrijven die niets digitaal hadden, toch digitaal te gaan. Het waren designers die bepaalden …

Lees meer...
De kracht van lange serverside app testen, cro, cro-specialist

De kracht van langlopende testen (> 1 maand)

A/B-testen langer dan twee weken laten lopen. Het wordt vaak afgeraden. En terecht. Als je client-side test heb je last van cookies en kunnen bezoekers …

Lees meer...
nerd, emoji's, emoticons, smileys naar Google Analytics sturen, cro

Emoji’s naar Google Analytics sturen

Voor de nerds onder ons: je kunt in je Google Analytics-event tracking gewoon emoji’s meesturen. Deze worden zelfs goed weergegeven in GA (zie afbeelding) Data …

Lees meer...
A/B-test, A/B-testen, CRO, CRO-specialist, conversie, conversie ratio optimalisatie, livegaan, qa

Waarom CRO (conversieoptimalisatie) een creatief vak is.

Mensen denken vaak dat CRO heel analytisch is (wat ook niet onjuist is), met data en webdevelopment en allemaal moeilijk-moelijk. Maar CRO is wat mij …

Lees meer...
De tools van CRO-specialst, conversie verhogen

De toolbox van een CRO-specialist bij NU.nl

Drie jaar werk ik NU.nl. Wat gebruikt een conversiespecialist bij NU.nl precies voor tools? De conversie toolbox Een traffic-splittool. NU.nl gebruikt VWO voor client-side A/B-tests …

Lees meer...

Berichtnavigatie

Vorige Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Volgende

Recente blogs

  • Meer conversies? Begin je met SEO of CRO?
  • Wat als de resultaten van je A/B-test niet-significant zijn?
  • Verbeter je conversie in de checkout: optimalisaties die keer na keer bevestigd worden
  • Drie hoofdthema’s voor het optimaliseren voor logins en accounts
  • A/B-testen tegelijkertijd laten lopen: doen of niet?
© Freelance-cro-specialist.nl | © Foto's Conversion Hotel Susanne Ottenheym Photography | Blossom Consulting | Ontwikkeld door Blossom Themes. Mogelijk gemaakt door WordPress.